Nie bądź śpiochem

kto z nas nie chciałby wstawać wyspany i pełny energii?

Niestety sami powodujemy że tak nie jest. Składa się na to między innymi forma wstawania. Ponieważ wiele osób szkodzi sobie już  w momencie porannego wstawania włączając drzemki, które na pierwszy rzut są dla nas przyjemne lecz w konsekwencji są zgubne w skutkach i powodują zmęczenie oraz opóźnienie efektywnego startu od samego rana.

Jeśli rzeczywiście mamy problem ze wstawaniem od razu po włączeniu się naszego budzika możemy pomóc sobie korzystając z  aplikacji dostępnych do pobrania na nasze smartfony. Są one dostępne w formie bezpłatnej jak również premium.

 

  1.   WALK UP!
    Jest aplikacją budzika, która oferuje ciekawą koncepcję: aby wyłączyć alarm, trzeba przejść pewną liczbę kroków. W ustawieniach możemy wybierać między kilkoma wariantami czujności akcelerometru, oraz modyfikować liczbę kroków, jakie musimy przebyć z telefonem na dzień dobry
  2. Budzik Puzzle
    To aplikacja stworzona przez programistów z Wrocławia, która zadba o to, by nasz mózg zaczął intensywnie pracować od początku dnia. Aby wyłączyć alarm należy rozwiązać losową łamigłówkę (zadanie matematyczne, odwracanie kart, przepisywanie kodu lub zapamiętywanie), przyłożyć telefon do taga NFC lub kodu QR.
  3. Wake Alarm Clock 
    to budzik, który reaguje na intuicyjne ruchy: klepnięcie, odwrócenie i potrząśnięcie telefonem. Tylko te trzy gesty powodują wyłączenie alarmu. Wybór dogodnej opcji należy do użytkownika. Ponadto można wybrać także 1 z 12 dźwięków, które obudzą nas ze snu.Dodatkowo są tez różne aplikacje które poprawiają jakość naszego snu.  godną polecenia jest aplikacja:

    Sleep Cycle alarm clock
    Ta aplikacja to sprytny budzik. Dla prawidłowego użytkowania programu nasz smartfon powinien znajdować się w czasie snu na łóżku. Najlepiej gdzieś w pobliżu głowy, jednak nieprzykryty poduszką.Dzięki takiemu ułożeniu aplikacja przeanalizuje nasze fazy snu i obudzi Cię w momencie, gdy sen jest najlżejszy.
    Jakie będą rezultaty? Budzimy się bardziej wypoczęci i rześcy. Oczywiście, jak w każdym tradycyjnym budziku możesz ustawić konkretną godzinę, a on przebudzi Cię w najlepszym możliwym czasie, czyli 30 minut przed planowaną porą wstawania.
    Warto wypróbować wyżej wymienione aplikacje, które niosą ze sobą tak wiele korzyści. Dodatkowym atutem wcześniejszego wstawania jest fakt, iż zyskujemy dużo cennego czasu dla lepszego i spokojniejszego przygotowania się do kolejnego nowego dnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *